مكتبه السلطان – كتاب صوتى «تک و تنها در پاريس»① نوشته‌ى: جوجو مويز

 (بخش «اول» از دو بخش) . •درباره‌ى نويسنده: پائولین سارا جو مویس در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در رویال هالووی …

 (بخش «اول» از دو بخش)
.
•درباره‌ى نويسنده:
پائولین سارا جو مویس در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در رویال هالووی دانشگاه لندن و کالج نیو بدفورد دانشگاه لندن تحصیل کرد.

مویز در سال ۱۹۹۲ برنده یک بورس مالی از روزنامه ایندیپندنت برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری در دانشگاه شهر در لندن شد. او پس از آن به مدت ۱۰ سال (به جز یک سالی که در هنگ کنگ برای ساندی مورنینگ پست کار می‌کرد)، در سمت‌های مختلف برای روزنامه ایندیپندنت کار کرد و در سال ۱۹۹۸ دستیار سردبیر اخبار شد و در سال ۲۰۰۲ مسئول بخش هنر و رسانه شد.

•درباره‌ى داستان كتاب:
“نل” دخترى بسیار پایبند به اصول و قوانین مخصوص به خودش است. او طی یک اتفاق در زندگی خود با خود واقعی اش روبه رو می شود و به جای تن دادن به عادت های همیشگی در مقابل آنها می ایستد و مسیری جدید را در زندگی خویش شروع می کند.

شخصیت نل در این رمان به همراه اتفاقات عاشقانه ای که برای او اتفاق می افتد روند داستانی پرکششی را برای خواننده ایجاد می کند و این روند پرکشش تا پایان رمان خواننده را به دنبال خود می کشاند.

تک و تنها در پاریس تنها یکی از داستان های این کتاب پرفروش است.
((در واقع جوجو مویز در ادامه کتاب، داستان های کوتاهی نیز در اختیار طرفداران خود قرار می دهد. داستان زنان توانمندی که سختی های زندگی آنها را از پا درنمی آورد و با تمام وجود برای تغییر زندگی خود تلاش می کنند.))
༺༻
#دنياي_كتاب_گويا
#سابسكرايب_كنيد

#كتاب_صوتي
#کتاب_نایاب
#کتاب_جالب
#کتاب_جدید
#کتاب_صوتی_رایگان
#کتاب_ممنوعه
#کتابخانه_اینترنتی
#انتقاد
#دانلود_کتاب_pdf
#دانلود_کتاب_ممنوعه
#دانلود_کتاب_گویا
#دانلود_کتاب_خاص
#سیاست
#ادبیات
#جامعه_شناسی
#داستان
#رمان
#روانشناسی

أترك تعليقا

مشاركة
مكتبه السلطان – ملخص كتاب التخفي اسرار الدماغ . لا تفوت سماعه . كتاب صوتى مسموع
مكتبه السلطان – كتاب القلق والتوتر عدو الإنسان كاملا.. كتاب مسموع 🎧 #كتاب #مسموعة #كتب #صوتى