مكتبه السلطان – كتاب صوتى «پدر سرگئى» نوشته‌ى: لئو تولسـتوى

 درباره‌ى نويسنده: لف نیکلایویچ تولستوی، نویسنده و فعال سیاسی_ اجتماعی در تاریخ ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در خانواده‌ای مرفه و اشرافی …

 •درباره‌ى نويسنده:
لف نیکلایویچ تولستوی، نویسنده و فعال سیاسی_ اجتماعی در تاریخ ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در خانواده‌ای مرفه و اشرافی متولد شد. وی در دو سالگی، مادرش و چند سال بعد در نه سالگی پدرش را از دست داد و به همین دلیل یکی از خویشاوندان وی سرپرستی تولستوی را به عهده گرفت. لئو تولستوی در سال ۱۸۴۴ میلادی برای تحصیل در رشته زبان‌های شرقی وارد دانشگاه قازان شد، اما پس از سه سال از رشته خود انصراف داده و مجددا در رشته حقوق ثبت‌نام کرد. هدف او از تحصیل در رشته حقوق، رسیدگی به وضعیت ۳۵۰ کشاورزی بود که مسئولیتشان پس از مرگ پدرش بر عهده او بود. در سال ۱۸۵۱ وارد میدان‌های جنگ شد و تجربیات به دست آمده او از این جنگ‌ها زمینه‌ساز نگارش داستان‌های قفقازی او شد.

•درباره‌ى داستان كتاب:
«پدر سرگی» توسط «لئو تولستوی» نوشته شده است. گفته‌ها حاکی از آن است که لئو تولستوی هشت سال از عمر خود را صرف نوشتن این کتاب نموده و در نهایت در سال ۱۹۱۱ به چاپ رسانده است. لئو تولستوی در کتاب صوتی پدر سرگی به واکاوی دنیای پیچیده یک مرد می‌پردازد؛ مردی که همواره از خود و زندگی‌اش ناراضی است و در جستجوی زندگی بهتری است، مردی که تنها هدفش از زندگی بزرگ نشان دادن خود در نگاه دیگران است کتاب صوتی پدر سرگی از ژانری رئال برخوردار است و از دیدگاه دانای کل روایت می‌شود.
(راوى: مريم معمارزاده)
(مترجم: سروش حبيبى)
༺༻

#دنياي_كتاب_گويا
#سابسكرايب_كنيد

#كتاب_صوتي
#کتاب_نایاب
#کتاب_جالب
#کتاب_جدید
#کتاب_صوتی_رایگان
#کتاب_ممنوعه
#کتابخانه_اینترنتی
#انتقاد
#دانلود_کتاب_pdf
#دانلود_کتاب_ممنوعه
#دانلود_کتاب_گویا
#دانلود_کتاب_خاص
#سیاست
#ادبیات
#جامعه_شناسی
#داستان
#رمان
#روانشناسی

أترك تعليقا

مشاركة
مكتبه السلطان – كتاب صوتى" السلام عليك يا صاحبي" الجزء الثانى أدهم شرقاوي.
مكتبه السلطان – وحي القلم [ 3 ] قصة زواج وفلسفة المال… زوجة إمام.. كتاب صوتى مسموع مقروء